تنهایی

 

 

تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست 

 تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام 

 تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست   

تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست 

 تنهائی رادوست دارم چون در خلوت  تنهائیم  

درانتظارخواهم گریست وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند...

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی 1387/09/05 ساعت 18:30

سلام فوق العاده است

مرتضی 1387/09/06 ساعت 08:01 http://mani83.blogsky.com

سلام غزال عزیزم
درسته تنهائیم
تنها می آییم
تنها می رویم
اما به نظر من تنها بودن خوب نیست
گاهی اوقات نیاز به تنهائی داریم
اما نه همیشه
در هر صورت هر یک از ما آدم ها خلق و خوی خاصی داریم
که با شرایطی که در آن هستیم موافقیم
برات آرزوی موفقیت دارم
در پناه خدا

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد